Secretarieel werk en helpen bij drukte met uitgifte en inname van kleding

Wat ga je doen?
We zijn op zoek naar iemand die gaat meedraaien als bestuurslid. Maximaal 2 maal per jaar het verslag maken van een bestuursvergadering. Verder ga je de kledingoverzichten bijhouden in Excel. Op sommige drukke momenten help je mee bij het uitgeven en innemen van verhuurde kleding. Ook is er de mogelijkheid om PR activiteiten te ontwikkelen en af en toe een nieuwsbrief te schrijven voor de website.

Wanneer kunnen we jouw inzet gebruiken?
In drukke tijden, bijvoorbeeld met verhuur aan een grote groep, verdelen we de werkzaamheden over 6 vrijwilligers. Dan kun je er 1 of meer dagdelen mee bezig zijn. Het bestuur vergadert max. 2 x per jaar. Het bijwerken van de overzichten is incidenteel; af en toe een uurtje.

Wie zoeken wij?
Voor deze vrijwilliger is het goed kunnen omgaan met de computer, Word en Excel relevant. Enige affiniteit met historische kleding maakt het werk nog leuker!

Wat bieden wij jou?
Je komt te werken in een fijn team, waar we collegiaal met elkaar omgaan. We proberen met elkaar jaarlijks een leuk uitje te bedenken. In plaats daarvan hebben we een aantal jaren een cadeaubon gedaan.

Wil je dit vrijwilligerswerk doen of er meer over weten?
Heb je zin om bij ons aan de slag te gaan of wil je er nog iets over weten? Dan kun je contact opnemen met Marry Bruins-Schoenmaker via 06-20457740 of info@historischekleding.nl

terug naar alle vacatures